05 December 2012

Phone makcik urut

Salam

Sebenarnya serba salah jugak nak tulis ni. tapi bila xtulis, ramai pulak yg email bertanya.


boleh ke berurut masa mengandung?


berdasarkan post yang terdahulu berkenaan pengalaman berurut saya waktu mengandung.. alkisahnya, selepas bersalin, saya berurut dengan makcik Zai. tapi.. bagi saya, makcik zai mungkin pandai mengurut orang tapi bukan mengurut orang lepas bersalin.

saya berurut 3hari berturut2 dengan dia dengan bayaran RM100 bagi setiap hari.. so, 3 hari, RM300. husband hari2 berulang alik menjemput & menghantar makcik Zai.

cukup saya katakan, saya xakan berurut lagi dengan beliau. tak perlu elaborate panjang2 sbb nnt mengaibkan orang.

jadi, ingin saya memohon maaf kepada sesiapa yg mintak nombor phone berulang kali & saya xreply email kamu sbb bukan saya xbaca or terlepas pandang, tapi sebab saya serba salah. hari ini saya ambik keputusan, tidak akan memberikan nombor telefon makcik urut tu kepada sesiapa pun. xnak orang lain jadi seperti saya. peranakkan saya x dinaikkan sebetulnya sehingga masuk angin. Syukur masa hari ke 44, saya pergi berurut disalun yg biasa saya kunjungi. salun tu memang ada menawarkan khidmat urutan tradisional. siap ambik pakej sauna. puas hari ai! badan segar bugar..

nanti kita bagi review untuk salun tu ya.. sekarang busyla..

1 comment:

  1. hmm.. kena ati2 gak pilih tukang urut ek.. kang kejenya x setel, duit kite yg melayang.. ish3.. mak cik, mak cik

    ReplyDelete