20 April 2012

tempahan?

salam,

dah lama sbnrnya nk tulis pasal ni sbb saya selalu dpt email yg bertanyakan hal tempahan. jujurnya, sy xpernah lagi ambil apape tempahan gubahan brg kawin dr org luar. biasanya tempahan yg sy terima dr jiran2, saudara mara n kawan2 je. belum bersedia ambil tempahan dr luar.

minat ada, niat pun ada. sbbnya perancangan hidup sy sampai certain age, sy mahu berhenti dr mkn gaji. mahu ada business sendiri. mungkin kalau bukan dlm hal2 seni, mungkin, akan ke bidang perniagaan ternakan haiwan. ilmu zoology xptt disia-sia. apapu pun, itu hy perancangan. bukan mudah nk buat business. sdg usahakan kertas kerja bersama ex-coursemate.

since ada ramai yg email hal tempahan, sy akan senaraikan beberapa org yg sy kenal dan xkenal tp sy tahu dorang ada ambil tempahan.

bunga sabun wangi



hubungi mak uda saya, puan  Zuzalina (bandar baru bangi). untuk nombor phone, sila email saya dgn subjek : puan Zuzalina
bunga tisu

saya pernah buat entri cara buat bunga tisu. dlm entri ni saya ada letak gmbr bunga tisu dr google image. sampailah tuan punya gambar bgtau gmbr tu dr blog dia n dia ambil tmphan. sesiapa berminat, sila lawat blog beliau qanasuri.wordpress.com.

saya xkenal n xpernah jumpa qanasuri ni. sy hy kongsikan sj apa yg sy tau. mmg tu tujuan blog ni ditulis. berkongsi ilmu n idea. so, apape hal, terus berhubung dgn qanasuri ya.

bunga manggar.

mmg xambik tmphn. nnt time sy buat bunga manggar utk majlis adik, sy ambik video n kongsikan bersama supaya lebih mudah faham n kamu boleh buat sendiri. xyah tmph or beli ya.

cookies


tempahan org luar, xambik setakat ni kecuali musim perayaan saja. resepi? rasanya dh byk dh resepi chocolate chips kt internet. just utk almond flakes, resepi keluarga yg terpelihara. hrp faham=)

bunga stoking



tahun ni, xambil tempahan. insyaAllah, thn depan boleh kot. tp kene pick up dr rumah saya la. post xboleh. nnt takut xde rupa bunga pulak bila smpai ke tangan penerima.

Corsage/ bunga medel

Suka? nak tempah? email saya ya! =)

Ok, itu saja perkongsian hari ini..sila contact dan berurusan terus dengan nama2 yang saya bagi ya.. saya xnak jadi orang tengah.. pening mak noks..=)

No comments:

Post a Comment