18 May 2012

nursing pillow.. kehendak or keperluan?

Hi,

Bila usia kandungan dah nak masuk 6 bulan, saya mula hadapi masalah masa tidur. macam2 position saya cuba. tapi still sakit pinggang dan belakang badan. sekarang ni dah jadi rutin suami tolong urutkan kaki kanan sebelum tidur sbb sakit. mungkin sebab drive setiap hari redah jalan sesak kot.. nasib kereta auto, kalau manual, mahu kiri kanan pun sakit.

Maka, koleksi bantal tidur semakin bertambah.

Nursing Pillow in the house!

Actually, nursing pillow ni husband buat surprise utk saya. Masa tu belum pregnant pun lagi. Tengok gambar pillow ni,

"looks like very comfortable kan tido dgn bantal ni?"
"nak?"
"xnaklah.. bukan pregnant pun"

a few weeks later, masa kat office, dapat parcel.. tgk2 suami beli nursing pillow ni & deliver ke alamat office saya=)

sekarang, nursing pillow ni bukan lagi bantal sampingan.. tapi dah jadi bantal utama tiap2 kali tidur.. selesa sbb boleh tampung bahagian perut..


gambar ni lah yg saya tgk nampak macam selesa sangat tidur dengan bantal tu..

Lain-lain kegunaan nursing pillow ni.. owh, after deliver pun boleh pakai utk Little Caliph.

memang bergunalah nursing pillow ni untuk saya.. dulu saya fikir nursing pillow ni dalam senarai barangan kehendak.. xsangka berubah menjadi barang keperluan saya.

1 comment:

  1. Salam, nursing pilow mmg berguna b4dan lepas bersalin...cuma saya tak pakai pun..hehe...btw,saya polow blog awak yer...Salam blogger ...:)

    ReplyDelete