04 September 2013

macam mana orang beranak rapat?

Sayalah Aisyah Humaira..

Saya sekarang ada kat rumah nenek. tok dan aki saya sangat busy sebab jadi hos hari merdeka. tapi aki saya sgt chomel sbb selalu suruh saya tengok dia dalam tv.. tapi aki sempat jumpa saya sebelum pergi countdown Merdeka.. nanti dah besar, saya nak ikutlah.

saya dalam nursery hospital.. tak boleh balik sbb paeds nak monitor. saya keluar awal sangat. tak sabar nak membesar kat luar. asyik membesar dalam rahim ibu je.. so, saya keluarlah awal..

ini abang Ziyad. abang Ziyad pelik bila saya ada rumah nenek. kami belum berkenalan lagi masa ni.


tapi perlahan-lahan, abang Ziyad belajar untuk terima saya.. hihihi

Lepas beberapa hari, abang Ziyad baik dengan saya. sampai biskut dia pun dia x pandang.

ni la yang abang Ziyad suka buat. suka sentuh pipi saya dengan pipi dia.

kadana2, abang Ziyad lupa yg dia belum cukup kuat utk dukung saya.. hihihi

nenek suruh cium saja.. biar nenek yg dukung

hari-hari inilah yg kami lakukan..

akhirnya, terkantoi dengan ibu. gaya tidur kami juga sama! menongkat dagu?

agaknya macam ni lah kot gaya orang beranak rapat?

1 comment: