17 January 2010

harus ada event manager tak?

memperkenalkan...
inilah 2 adik lelaki saya yang telah bertungkus lumus dari pelbagai segi...terima kasih..nak buat macam mana..inilah kelebihan mempunyai adik beradik lelaki kan?=)

runner paling setia...


si adik & si abang..memerhatikan perjalanan majlis..lokasi adalah di masjid Al-Azim..sebelum akad nikah dijalankan...

ok..sebenarnya event manager untuk Big Day ini ialah adik saya sendiri..Abdul Qaiyum bersama pembantu setia yang tak lain tak bukan adik bongsu saya Irfan Mukmin..

dear all pengantin, especially the bride, please be on earth..berpijak dibumi yang nyata..saya tahu & saya faham perasaan pengantin yang kalau boleh semua mahu dihandle sendiri..semua mesti perfect..semua harus ikut plan..buat dear..percayalah, at the end of the day, kita harus beri kepercayaan pada orang keliling..jgn jadi bossy, ok..kamu pengantin duduk diam-diam..sopan-sopan..redha dgn apa yang ada..apa yang berlaku..

last but not least..two thumbs up for these two awesome brothers!

No comments:

Post a Comment