04 October 2011

Al-fatihah..

Salam

Takziah diucapkan buat keluarga pakcik Emoon. pakcik Emoon ni adalah jiran mertua saya dikampung yang telah kembali  ke rahmahtullah minggu lalu akibat paru-paru berair. semasa majlis kami dulu, pakcik Emoon telah berbesar hati menawarkan rumah beliau sbgai persinggahan sementara utk pengantin bersiap2 & keluarga saya berehat2 sebelum & selepas majlis.

Dalam kenangan.. Pakcik Emoon kiri sekali.. Beliau merupakan antara orang kuat dlm bab memasak bila kenduri kendara dikampung. even kami suami isteri pernah curik2 tengok arwah masak nasi minyak sbb nasi minyak dia sedap berderai & nasi x berketul2 mcm selalu kita jumpa.


Rumah pakcik Emoon ketika majlis saya. kami di hidangkan dengan pau, karipap & minuman.

Ucapan takziah jugak buat keluarga mak andam kampung. saya xpasti nama sebenar sbb biasa panggil mak andam je. punca kematian tak dapat dikenal pasti. sakit misteri katanya. actually arwah mak andam bukanlah org yg make-up kan saya masa majlis kami di kampung. kami hanya menyewa pelamin saja dari beliau.

Pelamin semasa majlis saya dulu.

Al-Fatihah..

No comments:

Post a Comment