05 April 2013

bertemu di hadapan Kaabah

Salam

Some of you might read the post before. the post was circulated in fb for quite a while. 

yeah, she is my cousin.
perjalanan hidup kami selepas berkahwin lebih kurang sama bila tiba bab zuriat. both of us got married about the same time. she's on May 2009 & mine on Jan 2010. about 8 months gap.

we shared our TTC (Trying to conceived) journey. we wrote down whatever initiatives n treatment that we have done in our blog. i'd mentioned before, that i have 4 blogs including 1 blog yg khas utk catatan ttc saya?
btw, i'm not ready nk reveal blog ttc saya tu.. nanti2 lah ye.. maybe akan transfer info2 n pengalaman saya dlm blog ni.. tapi gaya penulisan kene tukarlah.. hihihi..

Rabu lepas, ayah saya kirim gambar ni.
kota Mekah sedang mengalami proses renovation untuk membesarkan ruangan yg ada.

SubhanaAllah! 3 keluarga bertemu di hadapan Kaabah!. cousin saya tu pergi menunaikan umrah bersama husband dia & mak dia (arwah ayah dia adalah abang ayah saya)

cousin saya baru je sampai Mekah masa tu sementara family saya pula dah selesai Umrah & akan berangkat ke Madinah untuk ziarah.

inilah post yg dimaksudkan

Muhammad Al-Fateeh, bidadari syurga..

No comments:

Post a Comment