10 November 2009

penting!

blog ini bertujuan untuk berkongsi pengalaman & idea seorang gadis, bakal pengantin yang lahir dari keluarga yang sederhana.

saya mewujudkan blog ini bagi berkongsi pendapat, idea, maklumat dan pengalaman saya sepanjang menuju hari bahagia. saya bukan dari keluarga yang kaya raya, duit puluhan ribu ringgit di dalam akaun bank mahupun membawa pulang gaji 5 angka setiap bulan.

jadi, apa yg bakal dicoretkan hanyala mengikut kemampuan saya & keluarga dalam menjaya majlis nanti.
andai ada yang mentafsir blog ini hanya sebagai landasan untuk berbangga diri, riak, bermegah-megah..MAAF! ANDA SILAP..

seikhlas hati saya ingin berkongsi sahaja. mungkin dapat membantu bakal pengantin seperti saya..saya tidak berkemampuan mengupah seorang wedding planner untuk menjayakan majlis saya..saya juga tidak berkemampuan mengupah, menyewa mahupun membeli barangan kahwin yang famous2..glamour2..dan dari pengalaman saya, agak sukar memperolehi maklumat persiapan perkahwinan mampu milik..

dan apa-apa dari blog ini hanyalah pandangan saya..mungkin berbeza dari pandangan anda..

sekian..

No comments:

Post a Comment