11 November 2009

invitation card

saya sedang menunggu reply dari kawan-kawan. sejam yang lalu dah hantar SMS minta mereka send address masing2..

invitation card telah di design kan oleh my colleague, Albert -in house designer kat office saya. saya sangat menghargai hadiah yg beliau berikan ini. saya memang 'buta' computer sikit..lebih2 lagi menggunakan Adobe Illustrator or Photoshop secara professional.

actually memang masuk dalam wishing list saya untuk mempunyai invitation card yang custom made sendri.konon2 nak special design..konon2 tak nak ada pengantin lain yang ada design kad yang sama..maklumla, benda sekali seumur hidup *InsyaAllah* semua pun nk unik & tersendiri..rasanya ramaikan pengantin kat luar sana pun rasa ape yang saya rasa..ada impian sendiri..idaman sendiri..

tapi budget saya kecil..saya sangat kagum dgn LadyNoe..jadi designer ni memang untung tau! *admit, inspired by her* tapi saya tak reti buat..so, nak tak nak saya decide pergi je kedai printing yang berderet2 kat Pudu tu nanti. antara yang menjadi pilihan hati ialah LH Creative. mmg dah aim nak tempah kat situ je..mungkin sebab sedikit putus asa dgn percubaan belajar tuition menggunakan illustrator & photoshop..makanya nak pergi je tempah di kedai...

tiba2, Albert said dia nak designkan kad saya sebagai 'hadiah kahwin'..apa lagi, saya pun melompat gembira!
so, kad dah siap design and now waiting for the printer utk siapkan cetakan sebanyak seribu copy itu! and hope the final product would be as wonderful as it is in Illustrator!

No comments:

Post a Comment